SONUNDA GTA TRILOGY GELİYOR! (AŞIRI ÇOŞTURAN YENİ OYUN SÖYLENTİLERİ VAR!)

36 000 görünümler 506 B

Videoda Razer için bahsettiğim platforma gitmek isteyenler: ► gold.razer.com/

Dakikalar:
00:00 God of War Ragnarok Türkçe
00:15 GTA The Trilogy The Definitive Edition
01:11 Konami Cephesi
05:59 Sponsor Razer
06:53 PC oyun sızıntıları

Bugün söylenti dolu bir video var karşımızda! Garip sızıntılar, heyecan veren dedikodular, arkadaş burada bahsettiğimiz şeylerin yarısı gerçek olsa çok tatlı olur valla. Grand Theft Auto haberi zaten resmi haber onu bekliyorduk, en sonunda duyurdular. Ama onun dışında kalan neredeyse her şey bir dedikodu, efenim bir söylenti...

Neyse zaman gösterecek her şey...

İyi seyirler!

YORUMLAR

  1. Şerif Kurulan
    Şerif Kurulan
    6 saatler önce

    Bence mafia 1 mobile ve Manhunt mobile de çıkmalı benim şahsi düşüncem pc im yok Ama mafia 1 gibi bir efsaneyi oynamak isterim Ben max payne 1 24 defa bitirdim mafia biraz zorlar ama bitiririz

  2. freedom667
    freedom667
    12 saatler önce

    HL2'nin remasteredını napalım kardeşim bize HL3 lazım

  3. Arda Arslan
    Arda Arslan
    Gün önce

    MAFIA IV Neredesin LAAAAAANNN allahım sen bizleri Hangar 13 den koru yarabbim

  4. Ali kemal Mülayim
    Ali kemal Mülayim
    Gün önce

    8:52 fon müziği :,)

  5. X:games
    X:games
    Gün önce

    Adamsın

  6. Bedirhann UÇAR
    Bedirhann UÇAR
    Gün önce

    2 ay sonra EA yeni oyun duyuruyor: PRROJECT MAHMUT

  7. Yusuf Kutay
    Yusuf Kutay
    Gün önce

    eğer mgs serisini iyice dibe çekerse batılı firmalar ve konami çok kötü olaylar yaşanır aga

  8. SeLo880
    SeLo880
    Gün önce

    Gta DE full trailer 22 october release 16 November GTA six tease 23 November

  9. Poyraz Çakır
    Poyraz Çakır
    Gün önce

    İntroyu videonun yarısında yapan koca yürekli enis cherryson

  10. Salih Yücetaş
    Salih Yücetaş
    Gün önce

    abi 10:04 de başlayan oyunun adı ne biri söyleyebilir mi?

  11. Turan TATAR
    Turan TATAR
    2 gün önce

    Keşke geforce now a mortal kombat 11 gelse

  12. Bertuğ Bayrı
    Bertuğ Bayrı
    2 gün önce

    San andreas istiyorum 2000 deki rap m müziklerle underground sokaklarda lowrider la altıyere sürte sürte gitmek istuyorum o 2006 lı yıllarını içimde hissetmek istiyorum çocukluğumun oyunu bee.

  13. Yılmaz Ogeday
    Yılmaz Ogeday
    2 gün önce

    Süper be

  14. Ke Ko
    Ke Ko
    2 gün önce

    10:06 daki oyun nedir acaba?

    1. Seyid Alıbəyli
      Seyid Alıbəyli
      2 gün önce

      Anthem olabilir

  15. QuesadillaHQ
    QuesadillaHQ
    2 gün önce

    METAL GEEAAAAARRR

  16. Hoaydaa
    Hoaydaa
    2 gün önce

    Bioshock 4ü sabırsızlıkla bekliyorum infinite mükemmeldi ya umarım gelir

  17. Cpt.Zoyalex
    Cpt.Zoyalex
    2 gün önce

    Benim tahminim şu şekilde arkadaşlar; Grand theft auto VI asla yapılmadı. Grand theft auto V den sonra bu 3 oyuna başlandı mafia serisi gibi çok sağlam bir dönüş olacağın dan hiç şüphem yok hatta daha iyi bile olabilir.

  18. Ricky ramazan
    Ricky ramazan
    3 gün önce

    halo soundtrack❤️

  19. cihan gökhan özer
    cihan gökhan özer
    3 gün önce

    abi sen ne zaman bi oynu heycanlı anlatsan hüsranla karşılaşıyon niye böyle oluyor örnekler (raw,fay cry 6,cyberpunk 2077)

  20. Minecraft Türkiye
    Minecraft Türkiye
    3 gün önce

    arkadaşlar hello neighbor almaya değermi

  21. Musa Patır
    Musa Patır
    3 gün önce

    Sıkıntılı herif bilgisayar daha iyi.

  22. Samet
    Samet
    3 gün önce

    GTA SA çıksın yeter

  23. Fatih Kan
    Fatih Kan
    3 gün önce

    İlk kez PC'ye çıkmamış bir oyunun sonradan PC'ye çıkmasında hiç hayır görülmemiştir. Aslında PC'nin kendisinde sıkıntı var. Demek istediğim konsolda bir efsane olmuş oyunlar PC'ye çıkmasın. Düzgün çalıştıklarını görmedim ve oyuna odaklanmak isteyen o oyunu konsolda oynarsa çok iyi yapmış olurlar. PC sadece bir maceradan ibaret. PC her tür eski ve yeni oyuna anında ulaşabilmek adına önemli. Konsol ise daha seçilmiş daha parlatılmış teknik sorunları sıfıra indirilmiş oyunların yeri. Oyuna odaklanmak için konsoldan şaşmamak gerek. Bu el konsolu olabilir ya da ev konsolu olabilir fark etmez. Oyunları çalıştırmak için tasarlanmış bir sistem olmalı. Oyunu yapan adam oyunun hangi cihazda çalışacağını bildiğinde işler mükemmel oluyor.

  24. Serhan Ada
    Serhan Ada
    3 gün önce

    Max Payne için de aynı şeyleri bekliyoruz

  25. Ata Yıldız
    Ata Yıldız
    3 gün önce

    Hğkayeye el atsalar harika olabilir

  26. Talha KAHRAMAN
    Talha KAHRAMAN
    3 gün önce

    İnsanlar o kadar hızlı tüketiyor ki artık yeni şeyler çok az. Eski şeyleri ısıtıp oynuyoruz.

  27. Tarak Kafa Kesitler
    Tarak Kafa Kesitler
    4 gün önce

    Abi GTA serisini izlemeye geldim kanomiye filan girdin

  28. byTTech Innovative
    byTTech Innovative
    4 gün önce

    Teşekkür ederiz. kralsın. 👏👏👏✨✨✨

  29. Emir Yılmaz
    Emir Yılmaz
    4 gün önce

    Yeni bir gta oyunu çıkmamış yılların ardından aslında bir remake beklerdim ama rockstarın bir işi kötü yapıcağını sanmıyorum

  30. Sercan Kazan
    Sercan Kazan
    4 gün önce

    fenalıks

  31. Oyun Diyarı
    Oyun Diyarı
    4 gün önce

    Süper olacak

  32. Burak Temiz
    Burak Temiz
    4 gün önce

    valve asla 3 isimli oyun yapmam kafasında devam ettikleri için half life 3 yerine remake yapiyor. ulan valve

  33. Selen Ekşi
    Selen Ekşi
    4 gün önce

    Süperdi

  34. Reflai
    Reflai
    4 gün önce

    Çoğu oyuna Türkçe Çeviriler gelmeye başladı ve bu olay çok sevindiriyor. Şu aralar Türkçe Çeviri'yi en çok SONY'nin oyunlarında görüyorum, bu Türk oyuncular için iyi gelişme. Fakat işler ROCKSTAR'a gelince biraz karışıyor... Türkçe Yama'lara bile bir ara telif atıyordu diye hatırlıyorum. (Yanlışsam düzeltin.) Umarım GTA TRILOGY Türkçe yamalara telif atmaz.

  35. Meriç Suna
    Meriç Suna
    4 gün önce

    Adam işi öğrenmiş artık sponsoru videonun ortasına alıyor. Seviliyorsun reis.

  36. Loseph
    Loseph
    4 gün önce

    Geforce Now'a Gta 5 Gelirse Abonelik Alırım

  37. Tiny Crap
    Tiny Crap
    5 gün önce

    Half Life duyuna gaza geldim

  38. Faruk Gamer
    Faruk Gamer
    5 gün önce

    Süper olacak

  39. Mikail Aşkaroğlu
    Mikail Aşkaroğlu
    5 gün önce

    yeni BİOSHOCK dünya yörüngesinde geçse fena olmaz :D

  40. ahmet saygın
    ahmet saygın
    5 gün önce

    castlevania lords of shadow 1 ve 2 yi bitirdim 2 sinde vampir oluyorduk ve 2 si baya iyi oyundu bu arada ilki o kadar sarmamıştı ama

  41. Nevzat Ak
    Nevzat Ak
    5 gün önce

    aslında sadece vice city ve 3 san andreas motoru ile yenilense bile yeterli bizler için ama tabiki bu güzel bir gelişme

  42. Nonsense
    Nonsense
    5 gün önce

    dakika 3:00 müziği ne ve abi eline sağlık yine en güzel videolar

  43. Musa Patır
    Musa Patır
    5 gün önce

    Gevseyim mi?

  44. Musa Patır
    Musa Patır
    5 gün önce

    Artı animeler.

  45. Musa Patır
    Musa Patır
    5 gün önce

    Need for speed most wanted?

  46. Kayra
    Kayra
    5 gün önce

    Witcher 3 övelim!

  47. Musa Patır
    Musa Patır
    5 gün önce

    Sen gidip yanlış iş çevirmiyorsun.

  48. Baha Can Kokkaya
    Baha Can Kokkaya
    5 gün önce

    nvidia konuşsa bütün firmalara sıkıntı çıkar

  49. Musa Patır
    Musa Patır
    5 gün önce

    İyi yaşayamamak suçtur.

  50. Swirexx ツマ
    Swirexx ツマ
    5 gün önce

    god of war güzel bi oyun ama modern oyunlarla arasında dinamikler olarak pek bi fark kalmadı. çok sevdiğim bi seri defalarca oynadım tüm oyunlarını ve bu durum beni çok üzüyor. hem kratos çok güçsüzleşti hem de hikayesini pat diye atreusa yöneltiler. tamam sonsuza kadar kratosa devam etmeleri mümkün değil ama birden böyle bir hamle yapınca afalladım. mantık hataları da var zaten oyunda. mesela kratosun şu an kullandığı silah kaosun kılıçları. ama yaptığı saldırılar bir diğer silah olan sürgünün kılıçlarına ait. neden yani ne gerek vardı yeni hareket ekleseydiniz bari

  51. Mert ÖNGÜR
    Mert ÖNGÜR
    5 gün önce

    gta trilogy'e türk modu gelir mi gta vice city türk gibi :D gelirse yazın yüklim. hatta bu gta türk v2 olur :D

  52. Musa Patır
    Musa Patır
    5 gün önce

    Tunca sen Enis Orhun ve ben futbol oynayalım? 3 saat boyunca?

  53. Cafer Kaan Akbulut
    Cafer Kaan Akbulut
    5 gün önce

    Metroid Dread incelemesi yapar mısın?

  54. Fıtrat Sobudaj
    Fıtrat Sobudaj
    5 gün önce

    ula ben ps4 aldim yeni.. Guzel Pc var bende zaten exclusive icin almistim simdi pc ye gelse biraz uzulurum.

  55. Musa Patır
    Musa Patır
    5 gün önce

    Arkadaşım çok pahalı şeyler isteme benden yani kebap dürüm gibi yada iskender.

  56. Musa Patır
    Musa Patır
    5 gün önce

    Besiye çekiyorlar bol et versin diye.

  57. Musa Patır
    Musa Patır
    5 gün önce

    Arkadaşım et sığırlar vasıtasıyla yapılıyor iyimisin sen?

  58. Musa Patır
    Musa Patır
    5 gün önce

    Acılı cips yada acılı kebap dürüm.

  59. muhamet ceylaner
    muhamet ceylaner
    5 gün önce

    Ne videosu reklam bey

  60. Selçuk Buğra Gökalp
    Selçuk Buğra Gökalp
    5 gün önce

    Nvidia politika gereği inkarı kullanıp yalan söylüyor bence. Bu oyunların çoğu pcye gelecektir. Hadi God Of War inşallah bee...

  61. Musa Patır
    Musa Patır
    5 gün önce

    Merve vardı onu diyorum o kıza aşığım.

  62. Musa Patır
    Musa Patır
    5 gün önce

    Olmaz.

  63. Musa Patır
    Musa Patır
    5 gün önce

    Canım yanıyor aşk acısı işte.

  64. Musa Patır
    Musa Patır
    5 gün önce

    Sınıf arkadaşıma aşığım onsuz yapamam.

  65. Musa Patır
    Musa Patır
    5 gün önce

    Geriye tek bir sorun kaldı oda iman problemi cennete girmeye çalışıyorum.

  66. Musa Patır
    Musa Patır
    5 gün önce

    Onla evlenmek istiyordum oldu çok şükür.

  67. Musa Patır
    Musa Patır
    5 gün önce

    Arkadaşım tatlı sevimli bir kız var onu diyorum sınıfımdaki arkadaşlarım bilir.

  68. Musa Patır
    Musa Patır
    5 gün önce

    Sınıfımda Merve diye bir kız vardı onu diyorum.

  69. Musa Patır
    Musa Patır
    5 gün önce

    İlkokul kız arkadaşım vardı onla evlilik kararı aldık ama bende özgüven yok halen.

  70. Musa Patır
    Musa Patır
    5 gün önce

    Elinde neler var oyun olarak Enis bey.

  71. Musa Patır
    Musa Patır
    5 gün önce

    Silent hill i al diyorsun yani.

  72. Kerem Özkan
    Kerem Özkan
    5 gün önce

    abicim az şu saçını başını düzelt gözünü seveyim

  73. NOVAHKHIIN
    NOVAHKHIIN
    5 gün önce

    Sana ne oldu

  74. Yusuf
    Yusuf
    5 gün önce

    Abi bence gameplay videoları çek. witcher 3 yada rdr 2 çeksen çok güzel olur mesela.

  75. Musa Patır
    Musa Patır
    5 gün önce

    Benim eşim var ne yapayım senin yanındaki kızı.

  76. Musa Patır
    Musa Patır
    5 gün önce

    Final fantasy 4 5 6 7.

  77. Rufle
    Rufle
    5 gün önce

    Her videoda reklam olması kimseyi rahatsız etmiyor mu

  78. Endles Aim
    Endles Aim
    5 gün önce

    umarım harika olur

  79. Mert Pamuk
    Mert Pamuk
    5 gün önce

    Süper olacak

  80. Samim
    Samim
    5 gün önce

    "Gazla çalışıyorum." -Enis Kirazoğlu

  81. Osman Yıldırım
    Osman Yıldırım
    5 gün önce

    Az salla da balıklar yesin isimsiz Konami çalışanı

  82. Beytullah Demirel
    Beytullah Demirel
    5 gün önce

    Bence teaser teselli gibi fazla bişey çıkmayacak orijinal halini koruyacak gibi duruyor

  83. Alkarist
    Alkarist
    6 gün önce

    10:58 olm gaza geldim lan

  84. erdi yünel
    erdi yünel
    6 gün önce

    Silent hill beklemekten kuruduk arkadaş.

  85. Kerim Ayvaz
    Kerim Ayvaz
    6 gün önce

    10:07 oyunun ismini bilen var mı :/

  86. Mesut Alçın
    Mesut Alçın
    6 gün önce

    Sonunda saçlar güzel olmuş aga

  87. yasin aksakal
    yasin aksakal
    6 gün önce

    gzllll

  88. MR. WOLF
    MR. WOLF
    6 gün önce

    oh be inşallah half life çıkar

  89. Tommy Vercetti
    Tommy Vercetti
    6 gün önce

    trnet.info/watch/video/paiYmnKshqSovak.html

  90. Poyraz Tosun
    Poyraz Tosun
    6 gün önce

    Abi medal of honor u oyna baya tatmin olucan baya iyi oyun call of duty den daha iyi ve aynı battlefield gibi bazı yerler yıkılıyo oyun dice ın yapımı olduğu için olabilir müq oyun hikayesi de güzel

  91. Abdulkadir Kaya
    Abdulkadir Kaya
    6 gün önce

    ulan gta san andreas çıkarsa sadece onu almak için pc alcam

  92. ahmet han2
    ahmet han2
    6 gün önce

    Hasan kahraman olayı ne oldu ya

  93. Emir Erol
    Emir Erol
    6 gün önce

    pc ye spider man gelmez mi ya acayip istiyorum

  94. Melis Tiz
    Melis Tiz
    6 gün önce

    harika haberler

  95. FelixHex
    FelixHex
    6 gün önce

    Süperdi be

  96. Risnox
    Risnox
    6 gün önce

    Silent hill oyunları benim en sevdiğim oyundur ve silent hill P.T iptal edildiğinde çok üzülmüştüm ve bu haberi duyunca sevindim ama deli adam hideo kojima olmazsa nasıl olur bilmem ama onun haricinde... neredeyse hiç jump scare olmadan beni korkutan ilk ve tek oyun. Resident evil yanına bile yaklaşamaz nokta

  97. sinan demir
    sinan demir
    6 gün önce

    10.04 te oyunu bilen var mı

  98. Beytullah Yaren
    Beytullah Yaren
    6 gün önce

    Belki Half Life 2 remaster yine fan yapımıdır

    1. Beytullah Yaren
      Beytullah Yaren
      5 gün önce

      @Λslan Λkbey KAYNAK?

    2. Λslan Λkbey
      Λslan Λkbey
      5 gün önce

      evt Filip Victor yapıyor

  99. Generalfeldmarschal Erwin ROMMEL
    Generalfeldmarschal Erwin ROMMEL
    6 gün önce

    Dishonored 3 çıksa keşke

  100. Mehmet ApAyDıN
    Mehmet ApAyDıN
    6 gün önce

    bu oyunların gameplussa gelmesi güzelde biraz indirim yapın amk