BU YENİ NESİL GRAFİKLER AKLIMI ALDI: BLACK MYTH (BİR AKSİYON OYUNU)

27 000 görünümler 452 B

Dakikalar:
00:00 Black Myth Wukong
00:55 Reaksiyon
07:58 Yorum
09:42 Ufak bilgiler

Bugünkü videomuzda Çin tarafından gelen bugüne kadar yapılmış en iddialı oyuna bakıyoruz. Black Myth Wukong'a. Açıkçası daha önceki videosu da çok heyecan vermişti. Oyunu ilk kez görmüştük sürpriz olmuştu. O yüzden bu yeni videosu o kadar şey ettirmez dedim. Ama şey ettirdi. Bu ne be! Unreal Engine 5 motoruna geçtiklerini de resmi olarak öğrenmiş olduk. Muhteşem gözüküyor lan oyun. Olm bak gazı alıyoruz bizi patlatmayın. Sonra insanlar bana kızıyor :D

İyi seyirler!


eniskirazoglu
EnisKirazoglu

YORUMLAR

  1. KELCİMEK
    KELCİMEK
    13 gün önce

    çok iyi gözüküyo aga

  2. YAKUP CAN ÖZDEM
    YAKUP CAN ÖZDEM
    13 gün önce

    Wukong, Maymun Kral efsane bir karakter böyle güzel bir oyunla çıkartmak gerçekten oturmuş

  3. samet
    samet
    13 gün önce

    LoL deki wukong bu

  4. Semih Ayparcası
    Semih Ayparcası
    19 gün önce

    oyun efsane ha , neyse gideyim de terraria oynayayım :d

  5. Semih Ayparcası
    Semih Ayparcası
    19 gün önce

    0:55 reaksiyon zamanıııııııııııııı :DDD

  6. Ayberk Aral
    Ayberk Aral
    22 gün önce

    ACABA BU OYUNU HANGI YAYINCIDAN IZLESEM

  7. Ege Özdemir
    Ege Özdemir
    23 gün önce

    hocam biraz wukongu bilmek lazım

  8. Burak Varol
    Burak Varol
    23 gün önce

    Monster Hunter World un benzeri olur sürekli boss varsa

  9. Arda Sevmis
    Arda Sevmis
    24 gün önce

    GTX 1070im sana güveniyorum parçala bu oyunu

  10. Witcher
    Witcher
    25 gün önce

    Aynen kanka Unreal engine five

  11. sny cml
    sny cml
    26 gün önce

    Hadi artik cikan oyunu yap

  12. Sentinal
    Sentinal
    28 gün önce

    o kadar çok yayıncı bunu tanıttı kendi kanallarında ama hala en sinir olduğum şey wukong karakterinin aslında çin mitolojisinde çok yaygın olduğunu bilmemeleri ve filmini izlememeleri ve ve ev zaten bütün moba oyunlarında wukong karakteri var LoL-Dota-MLBB-Arena of Valor vs. gibi birçok oyundada bu karakter anlatılıyor zaten wukongun kendisi dönüşebilen bir karakter insan hayvan cansız maddeler dahil olmak üzere

  13. Angel Dreams
    Angel Dreams
    28 gün önce

    senin anlatmana gerek yok zaten biz görüyoz . GEVEZE KİRAZ

  14. Köl Tigin
    Köl Tigin
    28 gün önce

    Keşke biz de kendi mitolojimizi oyunlara aktarsak. Şöyle Unreal Engine 5 ile Umay Ana, Oğuz Kağan, Börteçine görsek fena mı olurdu? Asya'dan Anadolu'ya kadar gezsek, şaman ayinlerine katılsak ne güzel olurdu.

  15. Mert Can Elibol
    Mert Can Elibol
    28 gün önce

    ekran kartı: e biz kalkalım o zaman

  16. Calico Jack
    Calico Jack
    29 gün önce

    hiç haberim yoktu böyle bir oyundan , amma çok sun wukong'a benziyor karakter elinde de ruyi var derken, resmen wukong'un oyununu yapmış adamlar. erlang shen ile dövüşü de olursa iki dönüşüm geçirebilen mith karakteri harika olur boşa god of war'a benzetmemişsin çin mitolojisi baya zengindir iyi yaparlarsa ellerinde güzel materyal var. edit: videoyu izledikçe çıktı o ejderha ao kuang olabilir ya da diğer denizlerin ejderha krallardan biri demek ki bir çok tanrı ve yarı tanrı ile boss savaşları olacak ilgi çekti oyun umarım güzel olur.

  17. Musa Patır
    Musa Patır
    29 gün önce

    Hocam anti kahraman kitapları filmleri var mı önerirmisiniz Enis bey.

  18. Mehmet Ayhan Özdemir
    Mehmet Ayhan Özdemir
    Aylar önce

    Oynayamiyiz oymayaniyiz

  19. Eren Kodalak
    Eren Kodalak
    Aylar önce

    sekiro muadili oyun arıyodum sağolsunlar

  20. Mert Diker
    Mert Diker
    Aylar önce

    bildiğin monkey king

  21. sAd bAr
    sAd bAr
    Aylar önce

    bunu oynamak için kaç paralık ekran kartı almak gerekiyo ? :D

  22. Çakır
    Çakır
    Aylar önce

    baya güzel grafiklermiş neyse gidip lolde wukong oyniyim

  23. Doğan Şahin
    Doğan Şahin
    Aylar önce

    engıne 5 ın bır tane optımelı oyununu soylermısın ? son yıllarda cıkan oyun motorları guncel ekran kartına gore yapamıyor. hep bır optıme sorunu.

  24. 31 adam
    31 adam
    Aylar önce

    Abi wukon kratos gibi karakterleri tek parmağı ile alir cok güçlü

  25. Levent C
    Levent C
    Aylar önce

    Yayıncılık ve Etkileyicilik arkasında büyük sorumluluklar barındırır, videoları izleyen yüzbinlerce kişi Türkçemizi daha iyi duymalı,okumalıdır. Lütfen ! ("Aklımı Aldı" yerine "Beni benden aldı" deyimini kullanmak daha iyi olmaz mı ? Yoksa ben mi çok takmaya başladım ? Aşağıda yorumları yazım kurallarına dikkat ederek yazan her arkadaşa çok teşekkür ederim. Neyse videolarınızı buna rağmen keyif ile takip ediyorum.

  26. RED AKNi
    RED AKNi
    Aylar önce

    maymun kralla ilgili filmlerin tamamını izlemiş biri olarak bu yetenekler az bile :D

  27. MB Videoları
    MB Videoları
    Aylar önce

    yaratık kustugunda karda bileke olsaydı dakikalarca adama dalıyorsun yerde kan vs de oluşsaydı süper olurdu buz üzerinde dövüsüyor parçalar kırılıyor ama nereden kırılıyor bu parçalar yeri belli değil öylesine oluşuyor hala çok çalışmaları lazım 4/10 çok vasat

  28. Ardaanıl Güneş
    Ardaanıl Güneş
    Aylar önce

    param yok :D

  29. Kamil Kocabıyık
    Kamil Kocabıyık
    Aylar önce

    42 yasındayım böyle grafik görmedim

  30. PHunteR
    PHunteR
    Aylar önce

    Biraz benim gözümde Nioh ve Nioh 2 canlandı oynanışı görünce bi tık onun tarzında ve ilerleyişinde bir oyun çıkacak gibi. Ancak şuan bile heyecanlandırmadı değil. :) :)

  31. Burhan Bilir
    Burhan Bilir
    Aylar önce

    Bu oyun vasat pek beğenmedim. Bu tarz oyunlarda god of war ve devil my cry daha iyisini görmedim.

  32. Van Taki
    Van Taki
    Aylar önce

    Sanki videoda olduğu gibi grafikler son raddede yüksek olursa milletin sistemi bunu kaldıracak Tabii ki grafikleri kısıyorlar yoksa o listemin ile oynamayabilmen mümkün olmayacak

  33. harut zeyfiyan
    harut zeyfiyan
    Aylar önce

    Efsanat,😱

  34. halil ibrahim
    halil ibrahim
    Aylar önce

    çin devleti kültürel baskı yada tanıtım yapılsın diye süspanse ediyor... Yani 10 milyon dolara mal olacak oyunun atıyorum 5 milyonunu devlet veriyor... Gelecekte Batılı oyun çinli oyunun altında ezilecek bunu göreceğiz... Bazı teknolojilerde amerikayı solda sıfır bıraktı çin bu oyun dünyasına da yansıyacak...

  35. STARATLASTR
    STARATLASTR
    Aylar önce

    star atlas 2022de çıkacak unreal engine 5 nanite teknolojisiyle hydra studios tarafından yapılıyor

  36. SNNNKY
    SNNNKY
    Aylar önce

    Ben yeni Matrix filmiyle ilgili videoları izliyordum. Ne ara buraya geldim lan?!

  37. Tılsım Ameise
    Tılsım Ameise
    Aylar önce

    Knight Online gibi 2 ırk ve Pvp si de Knight gibi olan bir oyun istiyorum. 😊

  38. XSero Vite
    XSero Vite
    Aylar önce

    Abi inşallah cevap verirsin sen bukadar oyunun çıkışını nerden biliyon bi site güzel çıkacak Oyunları gösteriyor falanmı umarım cevap verirsin

  39. Halid Mahmutyazıcıoğlu
    Halid Mahmutyazıcıoğlu
    Aylar önce

    bu oyun nerede cıkacak? Steam? Epic?

  40. Can Ahmet Darama
    Can Ahmet Darama
    Aylar önce

    Bana biraz kolpa gibi geldi. Fazla iyi duruyor, en başarılı stüdyolar bile bu kadar iyisini yapamıyorken adını duymadığımız Çinli bir firmanın başarabileceğini sanmıyorum

  41. Eski Okul
    Eski Okul
    Aylar önce

    Oyun bu işte.

  42. ErkanDmnI
    ErkanDmnI
    Aylar önce

    Oyun baya iyi

  43. Ismail Kaya
    Ismail Kaya
    Aylar önce

    Asya mitolojisine dair daha fazla oyun gelmeli bana kalırsa. İçine girildiğinde öğrendiğiniz şeylerin yanında batı mitolojileri çokça zayıf kalıyor bana kalırsa. Gözatmanızı tavsiye ederim.

  44. Design
    Design
    Aylar önce

    Çinliler ve hintliler gerek filmlerde gerekse oyunlarda abartmayı seviyorlar aşırı janjanlı çalışmalar yapıyorlar. Ama genel anlamda hayal gücünü zorlayan oldukça fantastin aksiyonlar genel karakteristiği. Oldukça yaratıcı özellikler ver izlediğim kadarıyla.

  45. Veysel Sönmez
    Veysel Sönmez
    Aylar önce

    Abi oyun sağlam duruyor inşallah tırt çıkmaz benim hoşuma gitti

  46. Mahir Karabulut
    Mahir Karabulut
    Aylar önce

    Bence souls-like türü olacak

  47. WaTCHMaN
    WaTCHMaN
    Aylar önce

    Boss tasarımları muhteşem

  48. Rıdvan Kurt
    Rıdvan Kurt
    Aylar önce

    adamdaki sopa maymun kral filminde kiyle aynı

  49. Metehan Yılmaz
    Metehan Yılmaz
    Aylar önce

    Çöp boş yapmışsın tarzına da uymamış.

  50. YuNiK
    YuNiK
    Aylar önce

    vuruş hissi yok

  51. Oyun Korsanı
    Oyun Korsanı
    Aylar önce

    Ne bunu açacak pc var ne ps alacak para Türkiye'ye hoşgeldiniz.

  52. Tav Güvenlik BVU-Sultangazi
    Tav Güvenlik BVU-Sultangazi
    Aylar önce

    Maymun kralı izleyince çoğu özellikleri aynıdır muhtemelen.

  53. code4317
    code4317
    Aylar önce

    karda yürürken kar tanelerinin sağa sola sıçramasını bile düşünmüş adamlar

  54. ridvan Yildirim
    ridvan Yildirim
    Aylar önce

    Ayrıca bu çin mitolojisindeki karakter efsanevi dragon ball çizgi diziye yani son gokunun ilham alındığı karakterdir.

  55. Hakan Sglk
    Hakan Sglk
    Aylar önce

    Maymun Kral Oyun 🐒

  56. Adsiz Korku
    Adsiz Korku
    Aylar önce

    Adamların başlangıçta karda kaybolan ayakları çok gözüme battı. Umarım ileride düzeltirler.

  57. Mert Türkoğlu
    Mert Türkoğlu
    Aylar önce

    Bu oyun PS5 e gelir değil mi ?

  58. Serhan_m21
    Serhan_m21
    Aylar önce

    efsanelerdeki gücü bu

  59. Serhan_m21
    Serhan_m21
    Aylar önce

    Abi karakter çin mitolojisindeki maymun kral

  60. Metin Altun
    Metin Altun
    Aylar önce

    sopayı sallarken ve vururken oluşan bulanıklığı sevmedim. Bulanık olmasa daha iyi olur

  61. Fatih Çakıcı
    Fatih Çakıcı
    Aylar önce

    2023 çıkış

  62. m t
    m t
    Aylar önce

    Bunlar doğu doğu mitolojisi bakis acısı da Japon oyunları yarasa mi enis bey

  63. Mustafa Bahadir Saritas
    Mustafa Bahadir Saritas
    Aylar önce

    Keşke oyun videosu yaparken "1 milyon özel oyunu "nunun oyun videosundan örnek alsalardı 🤣🤣🤣

  64. AhmetEnis AÇIKGÖZ
    AhmetEnis AÇIKGÖZ
    Aylar önce

    2060 rtx 15fps :D

  65. Ferhat Bugdaycı
    Ferhat Bugdaycı
    Aylar önce

    OYUN SADECE YALNIZ DÜŞMANLAR İLE KAPIŞARAK GEÇMİYOR m.trnet.info/watch/video/gWOCs32sh2eDtbs.html YAYIMLANAN BU TRAİLERIN 6:15.DAKIKASINA BAKARSANIZ KALABALIK DÜŞMANLARIN DA OLDUĞU GÖRÜLÜYOR. AYRICA BİRÇOK YABANCI KAYNAKLARDAN OKUDUĞUM KADARIYLA OYUN EN AZ 30 SAAAT SÜRECEKMİŞ.

  66. Mustafa Özşahin
    Mustafa Özşahin
    Aylar önce

    Oyun maymun kral ın filmi özellikle maymun kralın 2 filminde de ejderha vardı

  67. sero gbk
    sero gbk
    Aylar önce

    Crimson desert ve Black myth ile uzakdoğu kesimi artık istedikten sonra hepinizden iyisini yaparız cümlesini kanıtladılar.

  68. ertauren
    ertauren
    Aylar önce

    6:28 Abi çok uzaksın dogu mitolojisine sen de ya :D Ya da öyle bir hava veriyorsun, Monkey King, Wukong, Son Goku hepsi aynı eleman, uzayan magical bir staffı vardır adını unuttum da, bulutlarla uçma yeteneği felan da var . Yani oyun dünyasında aslında yer yer var, WOW Mists of Pandaria'da Monkey King, LOL deki Wukong ve Dota'da Monkey King herosu, hatta Dragon ball animesinin baş karakteri. Aslında işlenmiyor değil uzakdoğu mitolojisi, ama sana hitab eden oyunlarda yok demek ki şu ana kadar.

  69. Volkan Bey
    Volkan Bey
    Aylar önce

    Grafikler güzel ama çok hata var örneğin silahı yerin içerisinde koşuyor ama karlar dağılmıyor veya bozulmuyor aynı şekilde sol eli de öyle oluyor.

  70. BIGB0SS PRODUCTİON
    BIGB0SS PRODUCTİON
    Aylar önce

    3080 ti 1080p 60 fps verir mi diye düşündürdü..

  71. KALK ULAN BABAMIN KOLTUĞUNDAN
    KALK ULAN BABAMIN KOLTUĞUNDAN
    Aylar önce

    maymun olduk şeytan gibi kuş olduk ne kötü oyun

  72. KALK ULAN BABAMIN KOLTUĞUNDAN
    KALK ULAN BABAMIN KOLTUĞUNDAN
    Aylar önce

    izlerken sıkıldığım oyuna 450 tl vermem

  73. Türkçe !
    Türkçe !
    Aylar önce

    MHWukong

  74. Onat Apaydın
    Onat Apaydın
    Aylar önce

    abi yetenek konusunda bence çok ümitlenme, aktif olarak kullanabileceğin 4 5 skill olur, o böcek, yerden yükselme gibi skiller oyunun ilerleyişinde yapılan görev mekanikleridir diye düşünüyorum. Ama genel olarak oyun çok güzel görünüyor.

  75. sett oynuyom
    sett oynuyom
    Aylar önce

    sekiro havası aldım oyunda

  76. semsim wista
    semsim wista
    Aylar önce

    Oyun harbiden cok iyi yalniz 😍 prince of persia gbi ayni , severiiiiim

  77. Emre GÜLER
    Emre GÜLER
    Aylar önce

    like.

  78. Yunus Emre Yılmaz
    Yunus Emre Yılmaz
    Aylar önce

    Oyunun ana karakterinin maymun kralı konu alması güzel olmuş. Ejderha bossu gördüğümde oha ejderha la dedim içimden. 😃

  79. Editörün Seçimi
    Editörün Seçimi
    Aylar önce

    fena

  80. As Czeslav
    As Czeslav
    Aylar önce

    Yasak krallıktaki maymun kral lanbu

  81. As Czeslav
    As Czeslav
    Aylar önce

    Tam ilaç gibi gelecekken gtx 1050 ti den sakın indirme çağrısı

  82. Okan Ural
    Okan Ural
    Aylar önce

    Dotadaki monkey King değil mi la bu

  83. Ahmet Şimşek
    Ahmet Şimşek
    Aylar önce

    Sun Wukong Ve Ryoui Değil Mi La O

  84. SJ
    SJ
    Aylar önce

    İlk gördüğümde Play Station 5 oyunu sanmıştım.

  85. Baterist Cansu
    Baterist Cansu
    Aylar önce

    süperdi

  86. berkay güney
    berkay güney
    Aylar önce

    İnşallah fiyatıda Çince olur 😂😂

  87. Tomia Fox
    Tomia Fox
    Aylar önce

    Ne bu sekiro 2 mi?

  88. Kagan S
    Kagan S
    Aylar önce

    6:25 adam gokudan nyaibouyu calmis

  89. İnvisible Warrior
    İnvisible Warrior
    Aylar önce

    Çin oyunu mu ya. Ben oynamam.

  90. Hack Team
    Hack Team
    Aylar önce

    Wukong asla vs atmaz 5 kişi R

  91. Mert Engür
    Mert Engür
    Aylar önce

    sekiro dlc modu gibi duruyor

  92. Davut Sabır
    Davut Sabır
    Aylar önce

    Abi başarılar

  93. Fuad Huseynov
    Fuad Huseynov
    Aylar önce

    Lan iyi dioda

  94. Sercan Kazan
    Sercan Kazan
    Aylar önce

    süper be

  95. RAMİL NOVRUZOV
    RAMİL NOVRUZOV
    Aylar önce

    Bu oyun böyle çıkmazsa artık hiçbir oyunun demosuna aldanmayın )

  96. Muhammet Pak
    Muhammet Pak
    Aylar önce

    bağamsız firma değil de bağımsız firma desen abi :(

  97. Miraç Alkaya
    Miraç Alkaya
    Aylar önce

    Savaştığı ejderha kukulkan sanırım

  98. gamer playz
    gamer playz
    Aylar önce

    oyun cidden süper görünüyor youtube dan izlemek için sabırsızlanıyorum

  99. Square Man
    Square Man
    Aylar önce

    Bu oyun gta6 dan daha fazla gaz getirdi

  100. Gökhan YURT
    Gökhan YURT
    Aylar önce

    Bu oyun ne zaman çıkacak birde Xbox series x de olacak mı